Poolspel, inspring, matchvärdar 20/1
Lör 20 jan, 09:30-16:30
Oscarsgymnasiet
Samling: 08:30, Oscarsgymnasiet omklädningsrumHej på er och god fortsättning på nya året !
Lördagen den 20/1 är det dags för hemmapoolspelsdagen
Dagen börjar med POOLSPEL:
Vi kommer att spela mot Västervik och Nybro.
Samling 8:30 i omklädningsrummet
(märkt Craftstaden F13/14).
Kläder delar vi ut på plats.
Glöm inte att ta med glasögon, vattenflaska, inneskor, klubba och gärna något lättare att äta mellan matcherna.
Föräldrarna kommer efter samlingen förbereda sarg, omklädningsrum, sekretariat, och kiosk för poolspel.
Efter poolspel skall det städas och allt förberedas inför damernas match.
Schema för dessa uppgifter kommer !
Matchstart Damerna 14:00 med inspring
(samling 13:45)
När ni anmäler ert barn skriv även då hur många vuxna ni blir som kommer och kan hjälpa till under denna dag. Hoppas att så många föräldrar som möjligt kan vara med!
Det kommer bli en fullspäckad dag och vi hoppas att så många föräldrar kan hjälpa till som möjligt för att göra detta till en rolig dag för våra tjejer.
Innan matchen startar ska vi ta fram roll-ups/sponsorflaggor mm, som vi sedan ska tar ner igen efter matchen. Efter matchen ska läktaren plockas ren från skräp och gå ut med sopor.
Uppgifter som ingår i att vara matchvärdar under matchen är:
• Sargvakter. Vi har fått till oss att det räcker med en vuxen i varje hörn.
• Minst två personer i entrén.
• En person som har ansvar över halva potten- lotteriet.
• Tre personer i kiosken
• Publikräkning och utse matchens bästa spelare/slitvarg
Med vänliga hälsningar
Ledarna
Lördagen den 20/1 är det dags för hemmapoolspelsdagen
Dagen börjar med POOLSPEL:
Vi kommer att spela mot Västervik och Nybro.
Samling 8:30 i omklädningsrummet
(märkt Craftstaden F13/14).
Kläder delar vi ut på plats.
Glöm inte att ta med glasögon, vattenflaska, inneskor, klubba och gärna något lättare att äta mellan matcherna.
Föräldrarna kommer efter samlingen förbereda sarg, omklädningsrum, sekretariat, och kiosk för poolspel.
Efter poolspel skall det städas och allt förberedas inför damernas match.
Schema för dessa uppgifter kommer !
Matchstart Damerna 14:00 med inspring
(samling 13:45)
När ni anmäler ert barn skriv även då hur många vuxna ni blir som kommer och kan hjälpa till under denna dag. Hoppas att så många föräldrar som möjligt kan vara med!
Det kommer bli en fullspäckad dag och vi hoppas att så många föräldrar kan hjälpa till som möjligt för att göra detta till en rolig dag för våra tjejer.
Innan matchen startar ska vi ta fram roll-ups/sponsorflaggor mm, som vi sedan ska tar ner igen efter matchen. Efter matchen ska läktaren plockas ren från skräp och gå ut med sopor.
Uppgifter som ingår i att vara matchvärdar under matchen är:
• Sargvakter. Vi har fått till oss att det räcker med en vuxen i varje hörn.
• Minst två personer i entrén.
• En person som har ansvar över halva potten- lotteriet.
• Tre personer i kiosken
• Publikräkning och utse matchens bästa spelare/slitvarg
Med vänliga hälsningar
Ledarna
Anmälan är öppen för alla i laget.
Logga in här